Photobucket

Monday, March 26, 2012

ROAD TOUR

Assalamualaikumwarahmatullah :) 

Mata-mata kami sedang memerhati ^^V

Sihatkah anda semua ? Kalau sihat alhamdulillah. Lama saya menyepi kan ? Facebook entah kemana Twitter pon sama. Beberapa hari lepas result SPM baru lah saya on Twitter hanya Twitter okay. Muak tengok Facebook ! Sangat muaaaakkkkkkkkkkkkkkkk -,- Bagi yang dapat result tu tak kira okay or tak okay ke, bersyukur je apa yang kita dapat ehh. Insyaallah kita dapat sesuatu yang lebih baik pada masa hadapan. Jangan nangis-nangis & just chill :) Bagi yang dapat cemerlang gemilang terbilang tu jangan 'gong' sangat. Nanti saya gong-gong kan kamu kehkehkeh. 

Bagi bekas pelatih PLKN pula jangan bazirkan masa korang semua dengan enjoy semata-mata nak tebus hari-hari malang korang tu. Ambik lesen eh, ikut cakap saya ! Nanti korang senang nak pergi kemana-mana tanpa susahkan ibu bapak korang tu paham ? Contoh terdekat macam saya *bangga* 

Oh ye, kita ke segmen yang seterus. Semalam ada Karnival Mara tahu ? Dekat Zenith Hotel tu and macam-macam universiti & kolej lah buat promosi diaorang. Nak kasi laku kekononnyaaa ~ Jadi saya bersama rakan-rakan taulan saya (bajet ramai) merajinkan diri ke sana. First, pick up si Ahmad Afham  second, pick up Iman Amira (klik pada nama untuk maklumat lanjut) Mula-mula, saya yang drive then Si Apam ni teruja nak drive kereta Auto so bagi chance lah dekat dia bawak. Komen saya - Seram sejuk tengok dia bawak -_______________- Lepas ni, aku tak bagi dah kau bawak. Bagi orang yang berhemat macam aku ni okay ? Huhuhuhuhu 



"Jangan Jadikan Jalan Raya Tempat Berlumba" dan "Stop on Red Lights (Berhenti Pada Lampu Isyarat Merah) "

 Pandu Cermat Dan Jelaskan Saman Tertunggak


Pesanan itu dibawa oleh: Pemandu berhemat seperti Siti Asiah & Ahmad Afham kehkehkeh. 

No comments:

Post a Comment