Photobucket

Sunday, April 1, 2012

LOVEY DOVEY ♥

Assalamualaikum & selamat malam :) Sihat ? Alhamdulillah. Saya pon sihat hewhewhew ~ Berkurun lama saya tak update blog (berkurun lah sangat kan). I wanna say sorry to Lailie (klik pada nama untuk tumbesaran) sebab saya ada janji dengan dia nak update blog, tapi saya tak buat sampai ayah dia dah berjanggut (dia cakap). Encik Haziq saya pon dah bising-bising suruh update tapi tak update-update jugak. Kerja dia mengejar tweet limit je dekat Twitter  (klik untuk kenal dengan princess) Sorry Haziq, you tahu I ni malas orangnye tapi semangat berkobar-kobar datang bila you yang suruhkan ^^V 

Back to my story line bebeh. Esok dah April right ? Nak tahu tak bulan March haritu dua kali kot kami jumpa untuk lepaskan rindu masing-masing. 9hb & 26hb March 2012, tapi yang sekarang ni saya nak cakap aktiviti on 26hb tu. Yang 9hb saya dah lama post, jenguk-jenguk kat bawah ni untuk maklumat lanjut sekiannnn ~ 



Siapakah kami ? Cuba anda teka. Oh ye, saya yang jadi driver :)

26hb March - Kami tak expect pon dapat jumpa. Saya dengan jadual padat kena ambik adik-adik balik sekolahnya. At last dapat keluar even sampai dalam pukul 3.15 pm macam tu. Dia tunggu saya depan entrance, oh sweet *fainted* Then, pick up dia sebab saya takut nak pergi parking sensorang seriously -____- Mana tahu orang-orang ada hati nak culik kan jadi kenalah beware ! Ditemani oleh orang tersayang dah rasa cukup selamat Lelaki yang baik dia akan jaga kita kan, siapa setuju ? 



Please be jelly please :P

Mission completed ! Jyeahhh, akhirnya saya dapat menjadi driver to Haziq. Ohye, dia takde lesen *whisper* Sssshhhh, rahsia negara tahu. Lepas parking & kunci kereta, we're heading to Capital Mall (nama dulu- East Cost Mall) Mata saya meliar-liar mencari kasut bercolor-color yang menjadi igauan. Yesss, memang saya dah ada satu - hot pink color. Tapi biasalah perempuan, dah minat itu ini ada hati nak kumpul banyak-banyak. With Haziq by my side & his wallet was so handsome-handsome just like his face, I can manage get my dream comes trueeeee ~ 


Alhamdulillah, my honey bee bought me this blue shoes ♥ 
I told you already, his wallet always look handsome bhahahahaha.


Lalu depan Hush Puppies, saya tunjuk yang itu ini *acting like a kiddo girl plus comel* Haziq dengan patiently memujuk-mujuk supaya sayangkan duit dia. Hati berkata 'Cehhh kedekut, tak pernah you kedekut macam ni, takpe-takpe. Birthday I kena bagi awesomeee gitu'  Hehehehe. 
Baideway, this shoes pon dah cost berapa & I really appreciate it. Banyak dah you spend your money just to look your girlfriend happy :') Thanks love  


Masa nak pilih kasut pon satu hal, saya ni suka color-color yang terang-benderang. Haziq patiently follow & bagi tahu pendapat dia about the shoes yang saya tunjukkan. Finally, he liked this shoes. Pilih saiz yang sesuai then dia pergi bayar. So sweet, I wish he'll be my husband Sambil tunggu promoter cari kasut tu, kitaorang snap-snap gambar. I'm addicted with camera :) Well, woman right. 



Told ya, we're having fun taking pictures sambil-sambil tunggu kasut datang.
A lot of pictures, takkan nak upload semua right ? I'm not that hot LOL.


Habis berjalan ke sana ke mari, my stomach begging-begging untuk diisikan. So, we're heading not rushing bhahahaha to Sri Affa Restaurant. It's my family fav restaurant. 


While waiting for the food. 


Waiter, order please. Char Kuew Teow satu, vanilla milk shake satu & chocolate milk shake satu. Why satu je makanan ? Sebab Haziq taknak, pelik kan ? Tak lapar apa pengarang jantungku ini ? When I ask, he said this- 'Tengok awak makan pon dah buat saya kenyang' Ouh well, Imma gonna melting right now right here ^_^ 




Kenapa dengan baju-baju ni ? 



Nampak tak baju-baju tu ? Special delivery from Haziq to whom ? To his cute princess lah, ME ! Dia bagi masa dalam kereta. Baju-baju tu dia beli masa dia pergi Indonesia. Wooahh, thanks for always remember me wherever you are Glad to have you, alhamdulillah :') 






Sibuk, nak tangkap gambar sorang pon sempat dia mencelah bhahahahaha.



To my readers, pray for us that we'll always stick together how matter what happen. And pray for us to always love each other & happy always. Insyaallah, aminnn ~ 

You're my King to my heart









No comments:

Post a Comment