Sunday, September 19, 2010

I HATE SCHOOL (!)

Arrggghhhh!

Why I must go to school ?
I HATE to do my homeworks !
I HATE to meet certain teachers [Align Center yg ske m'perbesar mnde kecik jd besar ] !
I HATE to take examinations !

I want to stay at home,
hangout with family and friends,
yeay!

Kalu skolah sy mcm High School Musical,
umphh !
MEMANG SYOK HABIS !
Hahahahahahahahahahaha.

high school musical Pictures, Images and Photos

ERGHH !

Hmm :(

plikla bdak nihh,
What ever I do, you must follow me !
but why ?
Ohh, I know that I'm GLAMOROUS !
HAHAHAHA :D

beauty quote Pictures, Images and Photos

Hello derrrrr !
Can you be yourself !
OMG !
Please, just being yourself NOT OTHERS !
Okk !
I have my own style, and why you ?
OHH SHIT (!)
Go away from me !

Be ORIGINAL !
Don't die a COPY !

Thursday, September 16, 2010

SUFFER !

I had promise to myself not to cry,
but why I cried again and again ?
I know the answer,
just ignore it.

I'm strong girl !!

I've to be more patient in relationship,
I've to be strong,
Yupp!
but sometimes,
I hurt so easily,
I've told you that,
please take a good care of my heart and soul,
If you're not take a good care of it,
I'll never give both of it to you again,
please,
I beg you.

I Love You so much,
and I never want you to go away !

Wednesday, September 15, 2010

HE's C U T E :)


yup,
That's Wan Haziq Hisham Wan Kadri,
and he's my LOVELY BOYFRIEND !

I Love Him so much !
HE's MINE FOREVER !
I only want him to be my side.

Monday, September 13, 2010

RAYA SPECIAL EDITION !


HAPPY EID MUBARAK !

Don't want to said anything,
just want to show you guys my photos on Hari Raya.












Abah in pinky Crosc :DD

SITI :D

This is how I look at the night of Hari Raya !



Sorry,
my hair so messy :DD

Night :)


Hye !
the night of Hari Raye,
busy with making cookies and cakes.
yummy !

Lepas tuh,
main dgn cousins.
mcm dunia ni kteowg yg punyer!
b'gegar rumah.
HAHA :DD
then,
we took a lot of pictures.
cousin laki2 yg da besar tak nak
sbb dieowg shy.
ergh!
tau la kowg handsome, I said that to them.
Ahaks!
then,
they said, 'siti kn comel so u took la picture gne kmera kteowg.'
I said, 'gne kamera siti pon bleh. na bwat ap gne kmera kowg.' HAHA :DD
just ignore them.
so, I ajakla cousins yg kecil2.
and the photographer, Hakim :)
thank you!
the result:

Thursday, September 9, 2010

SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI !






Siti Asiah and Wan Haziq Hisham wish you guys,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.
p/s: kteowg maafkan segala kesalahan kowg kalu kowg maafkan kteowg :D

TART PIE :D


Yesterday, I helped my aunty to make tart for Hari Raye,
emmm,
so yummy :)

The kitchen was so messy with all the ingredients,
and all cousin were so busybody !
just go play outside ok !
HAHA :))

jengjengjeng :D
I'll present you my lovely tart,
TART PIE :)


Wednesday, September 8, 2010

Ouh Damn ! I miss You A LOT !!!

Haziq,
where're you?
I really really miss you, dear!

I miss you when you're far away,
I think about you every day and night.

WAN HAZIQ HISHAM WAN KADRI (!)
I WISH YOU HERE (!)

Photography Pictures, Images and Photos

I am a GIRL.

A girl can't wait for the right man to come along but in the meantime that still doesn't mean she can't have awonderful time with all the wrong ones.


photography Pictures, Images and Photos

BALIK KAMPUNG !




Today,
I wake up too early at 8am :DD
Then, I pack a few things.
And do not remember !
The important ones :)
HOMEWORKS!
Ohmeegee! A lot homework I'm gonna to do hah!

Then, we take our journey by my mother's car, CRV :D
look cool hah.
Along the journey,
Roqi and I take a long nap :DD
because last night we both slept too late.

Finally, we're at village.
huhuhuhu,
yup!
there's a lot cars at my grandmother's house.

Lepas masuk rumah,
I continue my sleep :DD
=='haish!
bising btol la bdak2 kecik kat cni !
boleh diam ta!
HAHA:))

After that, I take a bath.
huh! Lega sket :)
Then,
I took a picture with my little bro, Nu'man.

Tuesday, September 7, 2010

I Miss you so much ! I could die !



WAN HAZIQ HISHAM WAN KADRI :)

I really really miss you !

and I don't know what to do about it.






hugs Pictures, Images and Photos

SOUL.


You're my soul mate,
my sweetheart,
You're my dream come true,
from now until the end of time I give my heart and soul to you.

So,
please take a good care of it, dear.

Tell me what you want.
because if I'm not suppose to be here then I'll move aside
and let you do what you want to do.

btw,
I'm always love you !
yup, that's the truth.
I'm always love you how matter what!

WAN HAZIQ HISHAM WAN KADRI,
I Love you so much dear !
and I'll never let you go !

L O V E


There's a boy,
and I kinda sorta, maybe
like HIM :)
A LOT !


You know what I Love most about us ?
I Love how comfortable we are with each other,
I Love how we endlessly make fun of each other,
I Love the look in your eyes when we meet,
or how you stay up to watch me by webcam :DD

I Love how you need me as much as I need you.
And most off all, I Love you how you Love me :)





Love Quote Pictures, Images and Photos

Monday, September 6, 2010

F I R E W O R K S ! BOM :D




Tonight,



Siti Asiah and her little brother, Nu'man will rock this night!



Lepas berbuka,
straight keluar rumah :DD

My father said, 'ape na jadi la ank dare aku sorg nie ngan adik die'

ala Abah,
skali skale kot wat giler,
padahal tiap2 hari,
HAHA:DD

Best giler main mercun+bunga api :DD






WEBCAM :D




Last night,
webcam with Wan Haziq again,
This is the way how we meet when we're far apart from each other :)

WAN HAZIQ HISHAM WAN KADRI,
I miss you darling!



Sunday, September 5, 2010

I Love You Mom !


Today, I woke up at 12am, to late hah? :DD
then,
My mom wants to go to East Cost Mall to buy her dress.

I have to company my little pesky brother, AHMAD ROQI to buy skinny :DD
Sy plak beli bju :DD
sje na menyibuk beli, ta salah kn?
then, kteowg jln2 satu ecm.

My brother asked me,'kakak ta na beli pape ke?'
so,
I told him that I wanted to buy shoes.
My brother said, 'Jom kte pi Carlo Rino'

I'm a choosy person,
so, I had to take a long time to choose the shoes.
Finally, I found it. :DD
muke Roqi da nampak bosan gler :DD
sorry Roqi (:

Then, I bought it using Abah's money.
Thank you, Abah.
We walked together to find mom.
Soon, kteowg jumpe die.
She told me that she bought me a handbag,
then I take a look at the bag,
WOW!
so nice.
She said 'so ranggi'
HAHA:DD
I'm so happy:))

HADIHSAR BT KHALID

that's her name and she is the best mom on earth !
I LOVE YOU VERY MUCH :)

Sleep Late !

i'm a type of human that always sleep early :)
now, gonna change my life for Haziq,
sleep late to spend my night time with him by chatting on Facebook,
sometimes I got it so boring,
but sometimes not.

hmm,
sleep late make my eyes become blur :DD
and I'll get flu,
it's ok.
for Haziq, I'll do anything because I love you (:

love Pictures, Images and Photos

Saturday, September 4, 2010

I Love you Haziq (:


I know you love me,
I know you care,
shout whenever then I'll be there.

WAN HAZIQ HISHAM WAN KADRI,

yup. that's his name, i love you so much.

dulu kte kawan rapat, now we're sweet couple (:
I like you since you treat me very well,

thank you Haziq because you always make my life colourful (:
really really love you dear!

i love you so fucking damn much, Wan Haziq Hisham (: