Photobucket

Sunday, March 18, 2012

BIG GIRLS NOW

Be a 'drebar' to this kiddo girl- Iman Amira. Heading to Trutti Frutti semalam :)

Assalamualaikumwarahmatullah, apa khabar semua ? Sihat ? Makin cantik ? Makin comel ? Makin gemuk ? Makin kering ? Makin pendek ? Oh nononono~ Makin makin ? Alhamdulillah atas apa pon kondisi anda semua sekarang. Semoga berbahagia okay :) Esok dah 19hb. Cepat kan masa ni ? Lagi 3 hari nak dapat result for those yang menjadi penganggur SPM sementara. Insyaallah, we'll get want we want if we pray for it. God always listen to us :') Alwayssssssssss. 

To be honest, saya cuak jugak lah nak ambil result this 21 March. Tapi belum lagi terasa getaran  yang hebat masa ni cewahhhhhhhhhh~ Kita tunggu lah 21hb ni, memang terasa lah macam mana. Apa yang tak nak dirasa pon akan rasa. Okay, otak saya dah bercelaru gara-gara result. Ya Allah.

Saya nak bagi ucapan sikit, terima kasih yang tak terhingga kepada Iman Amira kerana sudi bersama saya semalam hehehehe. Tapi apa pun saya dengan jayanya telah menjadi driver kepada seorang kawan saya and she's the first merasa saya memandu. Awesome tak saya memandu ? Hurhurhur *angkat kening*


Craving for a big Trutti Frutti, so gooddddddddddddddddd !

Impian saya masa mula-mula dapat lesen on 22 February 2012 (cantik kan tarikh tu) -Saya teringin nak bawak someone ni pergi jalan-jalan. Insyaallah someday it'll be a reality, hope so :') Saya harap dia ingat akan saya seperti mana saya sentiasa ingat pada dia. 

143 <-Big love for you :') 



No comments:

Post a Comment