Photobucket

Thursday, December 29, 2011

DEMAM TOUCH SCREEN !

Hello readers :)
How your holiday ? Fun or boring ? Hope y'alls have fun with your familys and friends.
So here, I'm gonna tell you, about this *see that the title ? pretty cool hah ! *ouh perasan !
well, saya bukan nak show off or what ok. berlagak or what !
I don't think about it at all !
Just untuk melepaskan rase tidak kepuasan hati. Siapa lagi nak dengar, kalau bukan korang yang baca benda ni. Rite ? *aku kisah ape. HAHAH :D sorry lah kalau tak suke, just get out from my silly blog !
Ok, asyik membebel dari tadi tak tentu pasal, and korang pasti tertanye ape kaitan dengan title post kali ni. *tarik nafas, hembus. lalallalla
Ape yang korang rase kalau semua family korang pakai phone touch screen, tapi korang pakai phone tekan-tekan je. Haih ! Sedih betul nasib hambe !
Sama geng la kite ye, yang mane-mane nasib macam ni. Sabo lah banyak-banyak. Mungkin Tuhan balas mende lain. Amin.
Kalau tak percaye cakap saya, saya ade bukti yang sangatsangat kukuh la !


SEE SEE SEE !

ok, kaki tuh buat-buat tak perasan je, fuh !

Dari kiri - ABAH, UMI, aku lah tu *sedih betoi, ROQI, NU'MAN.
Guane guane ? Sesape nak sponsor aku beli SAMSUNG GALAXY TAB 7.0 PLUS ?
Dah lah besor, touch screen lagi. Baru lah gong pakai. HAHHA :D
Baru boleh masuk geng gini. Betoi tak ?
1 Keluarge belake touch screen, wawasan 2012 yang baru :)

No comments:

Post a Comment