Photobucket

Monday, February 13, 2012

SIAPA EXCITED SEKARANG NI ?

Assalamualaikum semua ! Haaiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Hehehe sihat tak ? Kalau sihat alhamdulillah :) Kenapa dah lama saya tak update belog ? Mana saya menghilang ? Kenapa saya senyap tanpa berita ? Amboi  kemain senyap tanpa berita, saya ada je dekat Twitter tu. Elok je tweet macam-macam aicehmannnn hurhurhur.

Hari ini hari Isnin kan ? 2 hari lepas hari apa ? Sabtu ?!! Yeahh pandai ! *bagi cekelat sorang dua* Hari Sabtu ialah hari di mana saya menemani mommy saya pergi ke The Zenith Hotel, for what ? For looking the branded handbagsss (60% offer) Kalau tak kena naik KL nak beli handbagss semata-mata. Dekat Kuantan ada Coach ? LV ? Tod's ? Marc Jacob ? Gucci ? Takde-takde, aicehmannn ! So thanks to GLAMPOTsebab dapat memenuhi impian mommy saya *kesat air mata dengan selendang*


Oh ye, saya kan sebenarnya kan jumpa kan Haziq kan Sabtu tengah hari tu kan lepastu kan best kan sebab kan dia kan teman saya kan makan & jalan-jalan kan. Hehehehehehe tak kisah la orang cakap mengada ke gedik ke sebab KESOH MENDE HAKU. Bagi lah peluang dekat saya jumpa dengan dia. Alhamdulillah apa yang dirancang menjadi walaupun last minute kan Haziq ? 




Pagi, masa ni jam 10.00 at The Zenith Hotel, waiting for the handbagss. Excited bukan ? Pecah rekod for this February bangun awal wootwooot ! Sampai-sampai kena beratur tahu, line tersangatlah panjang, okay this is so SH*T ! 


See, the people were so crazy ! 

You see the red plastic bag ? Yes, handbag kita akan dibungkus dengan plastik tu to prevent daripada any changes with the other handbags inside. So wallet je yang allowed okay. This is why kenapa line begitu panjang, because satu-satu kena bungkus & our biodata kena ambil tau. Just chill :)

Kitaorang meet up dekat East Cost Mall. Ajik call saya or saya call dia (not sure), sekarang kat mana blablablablabla. Saya cakap, kita jumpa dekat Sri Arfa Restaurant la, I'm so hungry ! Bila saya dah sampai, saya intai then terfikir 'Takkan aku nak makan sorang-sorang & order sorang-sorang alahaii' Habis fikir, lagipun macam gaya lambat jea dia nak sampai lagi, take my breath and terjah saja masuk, janji I makan ! Bila nak push pintu tu, tiba ada someone cuit 'Siapa main cuit aku ni' Bila saya tengok dia and dia gelak baru saya perasan tu Haziq !! Hahaha OMG ! Malu gila rasa kalau dia perhatikan saya, jatuh glams camnik wuwu.


Siapa lagi omey ? Hehehehehe 


Tak lupa juga kepada photographer terbaik kita, Jannah :)


Thanks love for everything. Sekarang siapa excited ? Ehehehe. 

May Allah bless us. I love you alwayss and forever

No comments:

Post a Comment