Photobucket

Saturday, May 5, 2012

DOUBLE DAYSSSSSS

Ouhhh, sejuknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Give me a blanket please ! And yes sekarang musim hujan kan ? Kat Kuantan lah. How about yours ? Guruh berdentum, uisshhh seram nak tidur. Dulu boleh tarik selimut & bantal tidur dengan parents. Sekarang ? Saya dah besar. Hewhewhew ~ 


Now, the month of May was come when every lusty heart beginneth to blossom. Cepatkan masa sekarang ? Awal Ashaari & Scha Alyahya pon dah kahwin hari ni :) May Allah bless them and always love each others until the end of their live. 


So here, apa kaitan with this entry ? Hmmm, lets see. Do everybody know that on 25 & 26 April, I've a best moment with Wan Haziq ? Nopeee ! Hahaha silly me :P So I'm gonna telling you 'Yeah, we met each other on that both dates' Selalunya sehari je jumpa. Sekarang pecah rekod untuk dua hari yang berturut-turut. And thanks to my beloved one for his sacrifice  


Hohoho gembiranyaaaa ~


Selain saya & Haziq, ada lagi dua orang which are Seha & Afham (tiada kontroversi, hanya kawan. Harap maklum) At first kitaorang jalan sama-sama, then Haziq cakap slow-slow dekat saya suruh tinggalkan diaorang berdua. Jadinya, masa turun eskalator tu kitaorang lari daripada Seha & Afham. Masuk dalam Watsons & menyorok. Alahai macam kanak-kanak riang pulak deh ~ Hahaha. Ini semua kerja Haziq, saya just follow dia :) Ingatkan dia nak beli something dalam Watsons tu -___-

Bajet macho dua olang ini maa :P 

Ini baru macho. Hahaha

Lepas lepak-ing at East Cost Mall or as known as Capital Mall, kitaorang decide pergi Megamall pulak with a car :) Mujurlah bawak kereta masa tu hehehe. At first saya yang drive bila pick up Afham, Seha & Haziq. Bila nak pergi Megamall, bagi chance to Afham drive pulak. Hehehehe. Penat tahu bila drive-drive ni. Saya & Haziq duduk seat belakang, and of course lah kitaorang snap pictures. A lot of picturessss ~ Hewhewhew. 

Terserlah kehuduhan masing-masing hahaha.

Seia Sekata AsiaHaziq, nak jugak macam Schawal :P

Kitaorang balik dalam pukul 6, sebab Afham ada dinner with his family. So hantar Haziq at LA Hotel dulu. After that, hantar Afham pulak. Saya & Seha balik rumah dalam keletihan yang amat terus terjun katil and having a beauty sleep. Wake up baru nak pergi mandi. Hahaha. 

The next dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy -

Planning kekononnya nak bangun area pukul 9 pagi jadi terlajak sampai pukul 11 pagi. Gila apa -_- Letih sangat, bukan letih sebab buat kerja or study. Letih sebab keluar ! Macam-macam budak sekarang ni. Hurhurhurhur ~ 

Rushing pergi mandi sebab Seha nak kena balik Temerloh dah hari ni. Kenalah hantar dia pergi terminal, dia nak cari tiket lagi. Nak pergi breakfast + lunch lagi (2 in 1) Masa bersiap-siap nak keluar rumah tu, call siap-siap Haziq. Hello punya hello, rupanya my intan payung ni tak bangun lagi. Dua kali lima sepuluh betullah -_______- Hahahaha. Itu pun mujur tergerak hati nak call, kalau tak sampai ke sudah tak bangun-bangun ! 

After Seha dah beli tiket dia siap-siap, saya pon cari parking area Malay Town. Finally jumpa 1 parking yang strategik punya. Then calling-calling si arjuna, 'dimanakah anda' hahaha. Saya cakaplah yang saya nak pergi makan dekat Wak Sofian Restaurant or Oasis Restaurant, saya makan depends on lauk-pauk yang ada. Hehehe itulah saya. Harap maklum :) Haziq said, 'Ouh, saya pon tak makan lagi. Kita makan sama-sama eh'. I said 'Oh okay-okay'. Berjalan ke arah Wak Sofian Restaurant tanpa mempedulikan persekitaran mahupun manusia-manusia yang lalu lalang, yang saya tahu cuma makanan hurhurhurhur. Tiba-tiba disapa oleh orang belakang, siapakah ? Laaa, rupanya Haziq ekori saya dari belakang. Kurang hasam ! Hahaha. Jatuh glams saya camnik wuwuwuwuwuwu saya malu ~

Memang surprised lah :D Sampai je sana, saya terus jenguk-jenguk lauk apa yang ada. Lauknya okay :) So jadi makan dekat Wak Sofian Restaurant yeaaaayyyyy ! Saya & Seha berjaya menghabiskan semuanya, licin pinggan bhai. Haziq ? Macam biasalah dia cakap macam ni 'Kalau makan dengan awak mesti tak habis makanan saya, sebab tengok awak pon dah kenyang' Hehehehe. Muka saya masa tu macho gila, hahaha padahal dalam hati wei janganlah cair tolonglah jangan cair. *gelak geli* 

Finished eating. Pergi ke kereta balik, keluar sebab nak hantar Seha ke Terminal. Seha nak balik rumah dia dah tssk tsssk. 'Seha, lain kali datanglah lagi ye' Hikhikhikhik. So byebye to Seha ! Sekarang, balik ke Malay Town pulak cari parking. Cis, parking tadi dah kena rembat ! Terpaksa cari parking yang lain & jumpa. Alhamdulillah. 


Haziq yang ambikkan gambar ni. Yes, I'm his driver :) Pakai cardigan kat tangan tu sebab taknak bagi hitam huhuhuhu. 

Decide nak buat apa at this hour dalam kereta. Blablablablabla and yes we've got an idea. Pergi karaoke. Lama dah Haziqku tak menyanyi, biasanya kalau pergi dia yang menyanyi. Saya ? Nahhh ! Takkan okay takkan ! Saya lebih prefer tengok screen music video tu. Hahahaha. 


Hah, mana lagi omey ? Kehkehkehkeh

Yeayy, I love this photo

I look back at the years that we shared together, how amazing my time with you was. Sometimes it breaks my heart to go that far back down the road and be reminded of how much I loved you, how much we loved each other. I have never felt a love so magnificent and immaculate than that of which I had in my heart for you.  I am a better person because of you - because you believed in me, because you love me. I love you dearly Haziq, with all my heart


Haziq, I thank you for loving me and accepting my love in return

No comments:

Post a Comment