Photobucket

Sunday, March 18, 2012

BIG GIRLS NOW

Be a 'drebar' to this kiddo girl- Iman Amira. Heading to Trutti Frutti semalam :)

Assalamualaikumwarahmatullah, apa khabar semua ? Sihat ? Makin cantik ? Makin comel ? Makin gemuk ? Makin kering ? Makin pendek ? Oh nononono~ Makin makin ? Alhamdulillah atas apa pon kondisi anda semua sekarang. Semoga berbahagia okay :) Esok dah 19hb. Cepat kan masa ni ? Lagi 3 hari nak dapat result for those yang menjadi penganggur SPM sementara. Insyaallah, we'll get want we want if we pray for it. God always listen to us :') Alwayssssssssss. 

To be honest, saya cuak jugak lah nak ambil result this 21 March. Tapi belum lagi terasa getaran  yang hebat masa ni cewahhhhhhhhhh~ Kita tunggu lah 21hb ni, memang terasa lah macam mana. Apa yang tak nak dirasa pon akan rasa. Okay, otak saya dah bercelaru gara-gara result. Ya Allah.

Saya nak bagi ucapan sikit, terima kasih yang tak terhingga kepada Iman Amira kerana sudi bersama saya semalam hehehehe. Tapi apa pun saya dengan jayanya telah menjadi driver kepada seorang kawan saya and she's the first merasa saya memandu. Awesome tak saya memandu ? Hurhurhur *angkat kening*


Craving for a big Trutti Frutti, so gooddddddddddddddddd !

Impian saya masa mula-mula dapat lesen on 22 February 2012 (cantik kan tarikh tu) -Saya teringin nak bawak someone ni pergi jalan-jalan. Insyaallah someday it'll be a reality, hope so :') Saya harap dia ingat akan saya seperti mana saya sentiasa ingat pada dia. 

143 <-Big love for you :') 



Saturday, March 10, 2012

JOM LEPAK ? OR LEPAK JOM ?

Assalamualaikum


Jangan cuba sesiapa yang under 18 tahun. Golongan profesional sahaja okay ?

Dulu laju je nak taip entri baru, sekarang ? Hampeeeeeh ! Dulu bertimbun je nak cerita yang nak dikongsi, sekarang ? Jangan harap lah. Dulu semangat nak log in ke sini, sekarang ? Semangat jugak, semangat nak dengar lagu dekat blog ni. Sedap kan ? Tak payah nak pergi youtube pon. Dulu rajin je fikir nak cakap pasal apa, sekarang ? Malas, sebab tak sekolah huhuhuhuhu *sambung sendiri 'huhu' anda* Jangan salahkan jiran sebelah rumah sidai baju pukul 7 pagi, salahkan diri sendiri sebab umur dah 18 tahun. Fuyoh, ai masih belasan duh. BELASAN k BELASAN ahaks~

Dulu rajin je nak lepak dengan kawan-kawan zaman sekolah rendah, sekarang ? Satu perkataan: kasihan. Rasa excited/teruja itu timbul bila Wan Haziq turut serta menjayakan sesi hangout menghangout ni. Kalau dia takde, tak ke manalah saya hurhurhurhur. Nak tahu sebab apa ? Sebab ? Sebab dia lah yang akan sponsor everything bak kata pepatah 'dari hujung rambut ke hujung kaki' ecececece. 


Siapa lebih hebat ?

Baideway, nak bagitahu..... kemungkinan besar saya akan kurang blogging dan kemungkinan kecil saya hanya tipu. Cis, apa kena entah dengan diri ini. Kadang betul, kadang kurang, kadang terlebih betul. Masalah betul, rasanya diri ini perlukan belaian kot. Belaian shopping dari Haziq ke hehehehehehehehehe. 'Semalam duit bertimbun tak ingat nak pau sikit'-dedicated to Haziq. Peaceeeee ^^V 

*Lupa* Okay teringat balik. Terima kasih Wan Haziq sebab selama ni awak telah tanggung semua kos-kos seperti wayang,shopping, makan & minum, teksi :) Teksi tu sebenarnya dari Megamall ke CapitalMall or sebaliknya. Saya dah cakap dah saya sebenarnya princess sebab saya tak boleh kena panas, tanya Haziq kalau korang tak percaya jangan nak mengorat sudah! Bagi amaran awal-awal. 


Muka putih bergaul dengan tak mandi lagi. Hahahaha (at Tree Under, Teluk Chempedak)

Terima kasih daun keladi, nanti kita dating lagi